Loading...

Throwing a Dart at a Map and SPENDING THE NIGHT Wherever it Lands... (WE GOT CAUGHT)

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

WE ACTUALLY GOT CAUGHT!
We threw a dart at a map with different places on it, and wherever it landed we had to spend the night there! Things went very wrong..
• My NEW GFuel FLAVOR ► http://bit.ly/ChugRug
• SUBSCRIBE IF YOU'RE NEW ► http://bit.ly/SubToRug

Edited by:
https://twitter.com/kinamp4

Follow me on my Social Media to stay connected!
Twitter ► https://twitter.com/FaZeRug
Instagram ► https://www.instagram.com/fazerug/
Snapchat ► "thefazerug" (Add me to see how I live my daily life) :D

If you read this far down the description I love you

baixar minecraft 1.5.2 pirata

erro 1935 office 2007

recovery duosat twist via rs232

minecraft pirata 1.5.2

teclado repetindo letras

patrulha salvadora capitulo 2

crossfire pirata 2016

minecraft pe 0.15.0 build 1

xray 1.8

tutuapp pokemon go android

Tags :

faze rug rug rugfaze fazerug throwing a dart throwing a dart at a map throwing a dart at a map and spending the night wherever it lands throwing a dart at a map and going there 24 hour challenge dart map challenge throwing a dart challenge dart challenge 24 hour overnight challenge dart map throwing a dart and flying where it lands throwing a dart and buying whatever it lands on throwing a dart and eating wherever it lands overnight challenge trampoline park

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

FaZe Rug . 2019-01-08
THIS WAS SO CRAZY GUYS!! Let me know if you want to see more videos like this :) We ended up getting caught at the end!
121 2 . Reply
Amelia Bjørn . 2019-01-23
It's kinda ”Last Minute Trips” idea 🧐🤔
121 2 . Reply
Mason Moore . 2019-01-23
Omg a map...




A REAL MAP
121 2 . Reply
Corruption Vally . 2019-01-23
BIRD BOXED CHALLENGE ACCEPTED
121 2 . Reply
Jessica Whiteman . 2019-01-23
My name is Jessica xx
121 2 . Reply
JacobRodriguezYT . 2019-01-23
Every like I add a 🏳️‍🌈
121 2 . Reply
Mr. Paco . 2019-01-23
I sent rug a message co gtadulatting him on his videos a d I get message saying I won an iphone10x ...who manges his mesages why play with my emotion... Rug!!!!!
121 2 . Reply
Romina Rodriguez . 2019-01-23
I love your videos guys
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🤩🤩🤩🤩🤩🤩😱😱😱😱😮😮😮😮👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😍😍😍😃😃😃😦😦😦😦👏👏👏😧😧😧😀😀😀😄😄😄👌👌👌🤘🤘🤘👍🏻👍🏻👍🏻🌟🌟🌟🌹🌹🌹😯😯😯😯😶😶😶🤭🤭🤭🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
121 2 . Reply
FE5VER sscamer . 2019-01-23
Where is gucci
121 2 . Reply
Megan Keller . 2019-01-23
You just got a new sub boi


Notification squad boi
121 2 . Reply
Bon Cute . 2019-01-23
8:08 is that Hamlinz? xD
121 2 . Reply
CARV_Toxicz ! . 2019-01-23
Wouldn't someone know the lights are on?
121 2 . Reply
PitsFurr . 2019-01-23
I’d rather go to Walmart and build a fort
Ohh! That’s a good idea
121 2 . Reply
Mind Me Gaming? . 2019-01-23
3:14 am I the only dirty one that saw that?
121 2 . Reply
Camryn's everything . 2019-01-23
I died at 14:28 😂😂😂
121 2 . Reply
Lol smith and Q3u . 2019-01-23
8:03 Apex dat you?
121 2 . Reply
rowtank_ . 2019-01-23
Guys I want you to all subscribe to Joogie Please he’s been trying so hard it will make his day, Do something nice today for someone
121 2 . Reply
LiviDaKokonut 1 . 2019-01-23
Its not my birthday
My dog didnt die
But can I have a like cos I didnt lie???
121 2 . Reply
Leo GAMING . 2019-01-23
Pay him
121 2 . Reply
YaBoi ILLO . 2019-01-23
U ALWAYS MAKE ME HUNGRY
121 2 . Reply
Jose Velasquez . 2019-01-23
I knew they were gonna get caught lol
121 2 . Reply
Shadowwolf 930 . 2019-01-23
great video video dude keep up the good work ya rat
121 2 . Reply
Supreme Vids . 2019-01-23
Crazy video rug😍😍
121 2 . Reply
Supreme Vids . 2019-01-23
Holy shit this video is so fucking underated.
121 2 . Reply
Derp Tortoise . 2019-01-23
Maybe you can do the same thing except everyone throws it and whichever one they land on they go there with the other people that also landed there.
121 2 . Reply
Night / 77_F7777 . 2019-01-23
you didnt even travel anywhere lol
121 2 . Reply
Red Ninja . 2019-01-23
Oh yeah
121 2 . Reply
•lps Slushie• . 2019-01-23
The part where the lion king music started playing had me dead 😂🤣💀
121 2 . Reply
Muffinman44 . 2019-01-23
I almost forgot to dislike this garbage
121 2 . Reply
99 Darksorcerer 99 . 2019-01-23
Glow in the dark? Big area? Definitely Mc.Donalds
121 2 . Reply
Hugo Nevarez . 2019-01-23
Trampoline parks are more fun though
121 2 . Reply
Eva Jimenez . 2019-01-23
a 19 minute tutorial on how to rob a place
121 2 . Reply
Creepy Beasts . 2019-01-23
I’ve been there
121 2 . Reply
Maria Rivera . 2019-01-23
I love this video I want to see more
121 2 . Reply
Aileen Munoz . 2019-01-23
The Dolan twins made this up
121 2 . Reply
#EM . 2019-01-23
Omg love this content
121 2 . Reply
little g Gilbert . 2019-01-23
The board kind of offends me but it’s whatever I guess
121 2 . Reply
Night Howler . 2019-01-23
OH YEAH YEAH
121 2 . Reply
Laila Illanes . 2019-01-23
Omg got caught
121 2 . Reply
Marksmark 2 . 2019-01-23
8:59 I swear I heard knocking
121 2 . Reply
Robert Raft . 2019-01-23
Oh yeah yeah
121 2 . Reply
Robert Raft . 2019-01-23
Oh yeah yeah
121 2 . Reply
Robert Raft . 2019-01-23
Oh yeah yeah
121 2 . Reply
Robert Raft . 2019-01-23
Oh yeah yeah
121 2 . Reply
Alex Zaragoza . 2019-01-23
PLZ YOU HAVE TO MAKE MORE OF THESE!!!!!!
121 2 . Reply
Owen Stuart . 2019-01-23
That picture you showed of the blindfold no joke I watched that movie today it's called bird box
121 2 . Reply
Mr Short Stacks . 2019-01-23
I think all those employees got fired
Maybe
121 2 . Reply
Harrison K . 2019-01-23
So much suspense
121 2 . Reply
Madison Deans . 2019-01-23
imagine the people that work there watch this vid
121 2 . Reply
Josh M . 2019-01-23
You and Jessica look like a good cupple
121 2 . Reply