Loading...

The OLED Gaming TV from ALIENWARE!!

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Thanks dbrand for making our CES 2019 content possible. Check out the Grip and Prism at http://dbrand.com/shop

Buy our new merch: http://lttstore.com

Follow:
Twitter - https://twitter.com/linustech
Facebook - http://www.facebook.com/LinusTech
Instagram - https://www.instagram.com/linustech
Twitch - https://www.twitch.tv/linustech

how to draw withered chica

9999 clicks per second

immersive engineering charging station

cc.namso

bully insanity edition

contra doom

starbound moon emblem coordinates

equinox augment mods

magic curtain prank

vayne jungle s5

Tags :

alienware 55 oled display gaming tv ces 2019 conference convention

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

This Changes RGB Forever
15:19
8,241,542 views. 93%
How does the rollable TV work?
15:19
8,241,542 views. 93%
Copper Tubing is HARD
15:19
8,241,542 views. 93%
How Does Banksy Make Money?
15:19
8,241,542 views. 93%
50 Comments

    Popular Comments:

Stephen Cowan . 2019-03-20
So if you plug the Alienware area 51m at max settings into this, would you be able to tell a difference or be better off using only the laptop screen? Just curious, not like I can afford it lol.
121 2 . Reply
campos3452 . 2019-03-19
Yep, OLED is key for gaming. I bet SAMSUNG is gonna react
121 2 . Reply
Barril de Fogo . 2019-03-10
Display port plz
121 2 . Reply
Simon . 2019-02-26
I have saved 3000$ to buy this monitor - but you cannot buy it anywhere - not in 2019, not in 2020.
It's just another CES fake product.
121 2 . Reply
Johnny Five . 2019-02-23
Just buy the new C9 when it comes out and you'll be good.
121 2 . Reply
Dragonbait . 2019-02-22
Nope Nope Nope, OLED is a terible idea for gaming or PC use! Anyone who buys this had better have deep pockets to replace it 2 years time, as long as it has an O for Organic it will get screen burn and your screen will end up looking crap within a couple of years.
121 2 . Reply
Littlebithuman . 2019-02-19
Can’t hdmi only support 60 hz so why does 120hz for a tv even matter until the next gen consoles come out with display port hahah. Just build a pc, you won’t regret it
121 2 . Reply
Jose Ramos . 2019-02-19
Dude in the background 2:29 and at 2:35 lol
121 2 . Reply
Foxtrot Delta . 2019-02-17
Thanks linus awesome stuff.
121 2 . Reply
oᄋ . 2019-02-15
2:35 the guy in the back
121 2 . Reply
Captain Foambeard . 2019-02-15
Will I be needing to pimp my wife in order to afford this?
121 2 . Reply
Pete Nobodiesb . 2019-02-12
Pass, not spending $1000s on something that will degrade in a year or two, monitors display plenty of static images constantly
121 2 . Reply
Ian Rehm . 2019-02-11
I love the design, but they should consider that people would wanna wall mount this beautiful tech. I really would love to see 4k 240hz put into this with g sync or free sync. I would love to see how they'd make alienware wall mount for the 55 TV cause i've got the monitor 25 and i'm impressed. I'm just a alienware geek legit almost my whole setup based on this brand ;(
121 2 . Reply
Mattuk . 2019-02-06
Thanks but i lost my kidneys to RTX.
121 2 . Reply
devilscrotch123 . 2019-02-04
Will there be a smaller size, like 27 inches, of this monitor?
121 2 . Reply
athan336 . 2019-01-30
why dosent it go up to the standard 144hz
121 2 . Reply
Roodly F Buts . 2019-01-28
What's the matter with contrasting zones? Burn ins and less color. Nothing is quite like micro LEDs
121 2 . Reply
James Li . 2019-01-28
That guy in the background though
121 2 . Reply
Ali_ReBORN . 2019-01-26
I’m waiting! We’ll see if this beauty is worth its money! 😎
121 2 . Reply
Tom Messain . 2019-01-26
2:31 ;)
121 2 . Reply
Sara Valestine . 2019-01-25
So an overpriced LG oled panel with an overclock for 5k? lmao.
121 2 . Reply
Clout _boi23 . 2019-01-25
If it’s over $1,250 average people won’t buy it simple
121 2 . Reply
Erik Breaman . 2019-01-23
tv=DTV receiver integrated "gaming monitor"=no DTV receiver integrated
121 2 . Reply
E.LA.O . 2019-01-20
Whoa...
I gotta get one of these.
121 2 . Reply
FQY PW . 2019-01-20
This guy in the background is highly annoying
121 2 . Reply
Adib Ariman . 2019-01-20
3:38
Linus randomly tells Jeff Bezos to hold something
121 2 . Reply
KyleQuest . 2019-01-19
For those not understanding the burn in issue, the time until burn in is not just based on duration, it's also based on intensity. If you have a display in a bright environment, you'll have to push up the displays brightness too. When a display runs hot it'll burn in and burn out much faster.
121 2 . Reply
S0u11ess . 2019-01-19
I am so tired of these ignorant consumers/industry apologists repeating
the lie about burn in. Burn in for OLED was solved in 2013, since then
its been a myth to delay the release of OLED so they can continue to
profit off of inherently flawed and now totally obsolete LCD panels. My
oled screen is 6 years old now and ZERO burnin. Its a myth, if burn-in
happens its by design for planned obsolesce.
121 2 . Reply
D Sharp . 2019-01-17
YOU are a phlim design!
121 2 . Reply
Cubic Ralsei . 2019-01-17
alienware is still a scam
121 2 . Reply
Christian Schuhknecht . 2019-01-16
The Taskbar will burn in so fast..
121 2 . Reply
Kongolox . 2019-01-16
Fuck Alienware.
121 2 . Reply
n00baTr00pa . 2019-01-16
On-screen elements will cause burn in. Oled is going to be a hard sell for gaming purposes.
121 2 . Reply
iTouch44 . 2019-01-15
OLED?
No thanks
121 2 . Reply
Andrius Daugėla . 2019-01-15
Got a notified clicked on the notification 600k views...
121 2 . Reply
James Sayco . 2019-01-15
OLED gaming is the future
121 2 . Reply
Matthew Spencer . 2019-01-15
Is it HDR?
121 2 . Reply
Blazer 6905 . 2019-01-15
FREESYNC
121 2 . Reply
Mikey6048 . 2019-01-14
Dell/Alienware or Delay Lien ware.
121 2 . Reply
diamlierx . 2019-01-14
1year later still waiting on nvidia bfg seems like their asleep at the wheel
121 2 . Reply
protiv sistemy . 2019-01-14
Крутой мон!
121 2 . Reply
Bob Jeff Jack the 17th . 2019-01-14
I want all this tech so bad, but I'm a poor motherfucker so no.
121 2 . Reply
TheOddDiabetic . 2019-01-14
Phlim
121 2 . Reply
Maple Flavor . 2019-01-14
240hz 24in 4k gsync oled monitor when (running at 1080p then bumping up to 4k in the future when gpus are strong enough)
121 2 . Reply
Garrett Johnson . 2019-01-14
Guy in back 2:35
121 2 . Reply
_Paws_ . 2019-01-13
Linus hiring people out of the blue
121 2 . Reply
ShinTsu . 2019-01-13
caint wait for the official Release! want that Screen @_@ finally time to ditch my old HD 60" Plasma screen
121 2 . Reply
Mark R . 2019-01-13
What is the response time on the TV? What is the model number?
121 2 . Reply
1creeperbomb M . 2019-01-13
Lol classic CES Linus trying to dig as deep as possible like he's a detective.
121 2 . Reply
MrDodojo . 2019-01-13
I Thought aliexpress lmao
121 2 . Reply
EXPOSING MKBHD'S FAKE VIDEOS (Studio Tour)
15:19
UNBOXING the GOD OF GAMING PCs!!
15:19
2,729,347 views
55%
Building a PC with my 3 Year Old... Again!
15:19
LG to Samsung: Your Move
15:19
2,729,347 views
55%
How has EVERYONE overlooked this??
15:19
AMD might just save us all... - Radeon VII
15:19
This TV changes EVERYTHING
15:19
2,729,347 views
55%
We Built the CHEAPEST PC on Newegg
15:19
This costs way less than you'd think
15:19
The PROBLEM with the Foldable Phone
15:19
Google AdSense
336 x 280